عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام.خوشحالم که به وبلاگ من سرزدید..

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 114

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 23
:: بازدید ماه : 380
:: بازدید سال : 964
:: بازدید کلی : 46886

RSS

Powered By
loxblog.Com

درباره سلامتی جسمی روانی و اجتماعی زنان

جامعه > آسیب‌ها - قرن‌هاست مردهاگاهی اوقات با زن‌هایی ازدواج می‌کنند که 20، بلکه 30 سال از خودشان کوچک‌تر هستند و ما هیچ وقت نمی‌پرسیم چرا!آن قدر این مساله عادی به نظر می‌رسد که هیچ کس در پی تحلیل آن نیست.

مریم صدرالادبایی-زهرا تالانی:اما ازدواج مردها با زن های مسن تر اتفاقی است که خیلی وقت ها زندگی دو خانواده را تحت الشعاع قرار می دهد. اتفاقی که اگرچه رو به ازدیاد است و از سال گذشته تا به حال دو برابر شده است و از 5 درصد به 10.7 درصد رسیده است اما نگاه منفی جامعه و مخالفت های خانواده ها با آن، سدی در برابر این ازدواج های غیرمتعارف می شود.برای بررسی این موضوع میزگردی با حضور دکتر محسن دهقانی عضو هیأت علمی پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی و دکتر حامد محمدی کنگرانی روانپزشک و روان درمانگر برگزار کردیم که مشروح آن را می خوانید:

آمار ثبت احوال نشان می دهد که در بیش از 10 درصد ازدواج‌های سه ماهه نخست سال گذشته، سن عروس‌ها بیشتر از داماد بوده است.به نظر شما دلیل این تغییر ساختار در ازدواجها چیست؟



:: برچسب‌ها: ازدواج , سن بالا , آسیب شناسی , زن , مرد , همسران , عرف , همسان , هم جنس , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب ...
هردم از این باغ بری می رسد..
دو شنبه 7 مرداد 1392 ساعت 12:9 | بازدید : 334 | نوشته ‌شده به دست زویا | ( نظرات )

سرشاخه این باند با صدور دستور طلاق گرفتن زنان، آنها را به صیغه خود در آورده و در مواردی هم با زنان شوهردار رابطه نامشروع برقرار کرده است. در یکی از موارد یکی از دختران مریدش همزمان با او، پسرش و نوه اش ارتباط جنسی داشته است!

«حسن- ش» در سال ۱۳۱۴ در مشهد مقدس متولد شده و در سنین جوانی وارد حوزه علمیه قم می شود. در دوران تحصیل در قم به مدت ۶ ماه به نجف رفته و پس از آن به قم باز می گردد.

سپس به مشهد رفته و کانون بحث و انتقاد دینی را تأسیس می کند، اما چندی بعد این کانون به علت فعالیت های خلاف عرف و دین اسلام تعطیل می شود. متهم در بخشی از اعترافات خود هدف از تشکیل کانون بحث و انتقاد دینی را اینچنین بیان می کند:«هر کس دوست دارد دارای شخصیتی باشد و من در آن زمان نمی توانستم از راه عادی دارای یک جایگاه ویژه باشم..

 



:: برچسب‌ها: شیطان حسن , مشهد , انحراف , صیغه , رابطه نامشروع , روحانیت , مرجعیت قلابی , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب ...